.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادرسانی به ۱۸۷ خانوار گرفتار در برف و سیلاب
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۱۸۷ خانوار متاثر از برف و سیلاب در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:درپی بارش برف وباران در مناطق مختلف مازندران و آبگرفتگی معابر و اماکن، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان بلافاصله برای کمک به آسیب دیدگان به مناطق مزبور اعزام شدند.

او افزود: بارش باران در مناطقی از شهرستان‌های چالوس، نوشهر، آمل، عباس آباد، نور، تنکابن، رامسر منجر به آبگرفتگی معابر، منازل و اماکن تجاری شد که تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان با تجهیزات کامل برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده شتافتند.

فخاری با اشاره به تخلیه آب از ۲۹ واحد مسکونی، گفت: امدادرسانی به ۱۱۳ خانوار متاثر از سیلاب وارائه خدمات امدادی به ۷۴ خانوار متاثر ار برف و کولاک در محور‌های هراز و سوادکوه از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بوده است.

او با اشاره به رهاسازی ۱۰۹ دستگاه خودرو، افزود:در پی جاری شدن سیلاب در مناطقی از استان وهمچنین بارش برف در محور‌های کوهستانی که باعث مسدود شدن محور‌های مواصلاتی و زمینگیر شدن خودرو‌ها شد که امدادگران جمعیت هلال احمر استان مازندران به منظور تسهیل در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان شتافتند و ۵۰ خانواده را به مکان امن منتقل کردند.

وی با تاکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان مناطق آسیب دیده، گفت: همه نیرو‌ها و عوامل امدادی تا هر زمان که نیاز باشد در منطقه حضور خواهند داشت.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.